Back to Basic

Aku tertarik dengan kata-kata kawan aku
Back to basic,
Back to Allah

InsyaAllah..

Syukur alhamdulillah
 Allah masih sayangkan aku
Memang benar manusia cepat alpa
Terlalu ikutkan perasaan
Aku la manusia tu -_-"

Tapi bila kita benar-benar ikhlas
Tuhan akan membantu
Jangan takut jika kita pernah buat silap 
Ingat tu!!

Setiap kejadian ada hikmah
La tahzan
Jangan sedih
Selagi kita masih bernafas
Selagi tu kita masih ada peluang

Aritu, aku terpilih join satu usrah
akak kata
"bukan saya pilih, tapi Allah pilih awak"
sentap.

Aku dah salah sangka
Sebab antara mereka di situ
Aku paling teruk
......................................
Tak baik berprasangka buruk
Kan aku kata masih ada peluang

Lagipun,
Doa ibu bapa sangat kuat
Kita susah nak dapat apa yang dorang x berkat
Naluri mereka sangat kuat
Duhai anak bertuah,
Dengar cakap ibu bapa
Anda akan bahagia
Percayalah..

Pernah buat istikharah??
Sangat berkesan rupanya
hu hu




Aku sayang my sepet 
tapi aku xnak kasih syg itu melebihi kasih syg aku kepada-Nya
Chaiyok2 laily!!


p/s: setia lah pada pasangan anda =)



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 comments:

nazihah amin said...

http://saifulislam.com/8020

p/s: if tak brapa fhm,bole tye zhah or ili or sp2 je nk tye.hee.nice entry lely :)

shafariza labai said...

tima kasih zihah.. =)