Bila Wanita Akan Puas Hati?

WANITA ADALAH MAKHLUK YANG RUMIT DAN SUKAR DIFAHAMI.

Sape setuju kenyataan diatas kembangkan idung anda! (0.0)

Wanita berbeza dengan laki..(tu semua orang taw la sengal!) ok. aku xtaw memulakan ayat huhu.
Kaum adam sering merungut yang mereka sukar memahami gf diorang. Aku bukan nak buka rahsia wanita kat sini pon. Sebab aku pon x paham apa yang diperlukan wanita terhadap perhubungan kami diorang sebenarnya. Tapi setuju x kalo aku orang kata wanita akan puas hati apabila ada empat jenis lelaki melayan kehendaknya. Mereka terdiri daripadaaa... jeng jeng jeng


  • lelaki berusia
  • lelaki hodoh
  • Mandingo (kaum yang tggal di barat Afrika)
  • pondan
Betul ke cikgu?? apa kaitan dorang nih??? Relax2.. angpa toksah semak2 pikir bende mgarut ni. Baca sudah..

Lelaki Berusia

Lelaki berusia keje dia duduk kat umah je dan akan sentiasa menemanimu duhai wanita. Dia akan menghabiskan semua wang pencennya hanya untuk kamu dan tidak mengharapkan hubungan seks daripada kamu memandangkan mereka pon sudah tidak berdaya. 'mahu tapi x mampu'.. xley watpe la. Mereka hanya memberi kamu jaminan KEWANGAN.

Lelaki Hodoh

Memandangkan dia sedar dirinya huduh, dia sanggup melakukan pelbagai perkara asalkan kamu tidak meninggalkannya. Dia menjemput dan menghantar anak tuisyen, cuci kete, basuh baju, bagi anak makan dan apa sahaja bantuan yang kamu perlukan. Dia akan berusaha untuk melakukannya. Malah, dia berasa bahagia kamu yang lebih cantik ni mahu menerimanya. Secara tidak langsung bantuan yang diberi MERINGANKAN BEBAN kamu, dan kamu boleh la ke salon, sh0pping or gim!.

Lelaki Mandingo

Aku saja google image untuk Mandingo ni. InsyaAllah pasni aku x search dah. Korang pon jangan! tettt.. Lelaki Mandingo adalah lelaki yang mampu memberikan NAFKAH BATIN secukupnya full stop. Walaubagaimanapun, malangnya mereka kurang cerdik dan tidak pandai berkomunikasi walaupon memiliki tubuh badan yang bagus.


berminat kak..?? hakhak takut bodo.


Lelaki Pondan

Haa.. mereka ni boley la nak melayan kamu yang kaki shopping tu! Mereka x menginginkan apa2 daripada kamu, kerana mereka hanya berminat dengan gosip dan semua yang berkaitan dengan diri kamu. Contohnya..kamu masak apa arini? Apa laki tua tu buat dengan kamu? Apa yang kamu perintahkan kepada laki huduh? dan apa kamu buat dengan laki Mandingo? Lelaki pondan yang berjiwa wanita ni membolehkan kamu MELUAHKAN PERASAAN  aka membenarkan kamu membebel sepanjang masa!



mak aiii... kedudukan kami terancam r ada laki se'cun' cmni!!



Realitinya, empat  jenis lelaki ni sepatutnya membahagiakan kamu kan? Ada duit banyak, hanya menemani kita sepanjang masa, bermesra dengan kita dan dan dan melayan karenah kita yang sering merungut dan membebel..tapi adeke SEORANG lelaki yang boleh memenuhi kesemua keperluan kita tu?? dan x kan la kita mahu lelaki yang berusia, huduh, mandingo semata dan lebih malang lagi pondan serentak!. aku x sanggup beb.. haha. karut belaka! empat orang kot.

So, so, so, apa yang aku nak sampaikan sebenarnya?? =) sape pandai diam jgn jawab!

Mustahil untuk kita dapatkan lelaki yang sesempurna itu untuk memuaskan semua kehendak kita. Jadi berhenti merungut dan merajuk yang bukan2 kononnya mereka x reti melayan kita.Mereka ada tanggungjawab yang lebih besar untuk mencari identiti mereka (pekerjaan) dan bekerja keras untuk menyara keluarga pada masa hadapan =)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments: