LELAKI BERISTERI LEBIH MENGGODA??


Apa yang aku baca ni la yang aku nak kongsi. Entry ni xde faedah pon. Kalo hangpa ada exam baik hangpa study daripada baca blog aku ni. Suka hati hangpa la kan. Gelabah la aku ni.

Ok. Title ni aku copy daripada sebuah majalah untuk yang dah berkeluarga. =) Maaf la. Buku medic semua aku dah tinggal kan. Kat umah ni belambak majalah. So, bende tu la yang aku baca tanpa rasa bersalah.
Kenyataan ni mungkin mengundang kerisauan yang tidak berbelah bahagi kepada para isteri. Mungkin juga mengundang maut bagi isteri yang suaminya kacak rupawan. Haha 'mungkin' je pon.

Cakap bukan atas angin ok. Kalo tak, mana mungkin aktres jelita Angelina Jolie terpikat dengan aktor kacak Brad Pitt sewaktu lelaki tersebut masih berstatus suami kepada Jennifer Aniston satu ketika dulu?? (betul gak kata wartawan ni). Ni kata laily, mana mungkin Siti Nurhaliza terpikat dengan Dato' K kan?? dah2. Kang semua cita artis aku buka kang.






Aku berani mengaku laki dorang ni memang hensem =)

Seorang pakar psikologi, Anthony Little melakukan kaji selidik dengan menggunakan burung betina dan ikan betina sebagai objek. Resultnya, beliau mendapati burung dan ikan-ikan betina tersebut lebih tertarik pada spesies jantan sewaktu pasangan betinanya berada si samping mereka. Kenapa guna binatang ek?? Macam manusia ni tak dapat lari daripada perangai binatang agaknya. Rampas suami orang. Opsss.. (laily jaga mulut!!) Yela, macam x boleh guna borang kaji selidik je. Ok, serahkan pada yang pakar la! Mungkin itu lumrah hidup agaknya. Tak berani nak jamin kesahihan fakta ni. Dan mungkin sebab itu juga Islam mengajar umatnya menundukkan pandangan dan berkahwin untuk memelihara nafsu??

Haha. Kenyataan yang lagi satu ini juga lawak. Wanita yang berumah tangga juga lebih tergoda saat melihat lelaki bujang. So, jangan naik heran bila wanita yang berkahwin masih tergila-gilakan Fahrin Ahmad! Dan, jangan salahkan aku yang belum berkahwin ni kerana lebih meminati Aaron Aziz berbanding Farid Kamil hehe =) Jap, David Beckham aku minat gak haha.




Anda tertarik dengan yang mana??



Tetiba teringat kata-kata seorang dalam fb tadi. Nampak laily dalam pic ayu je, sopan, hormat orang tua. Tapi x sangka plak bila baca komen2 laily rupanAya laily ni seorang yang brutal!

p/s: Nasihat saya,jangan menilai seseorang melalui gambar yang tidak bergerak itu ok?? HAHA.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 comments:

luvly mya said...

haha, aku xpernah rasa minat kat farid kamil. kau cepat2 la kawin nanti aku boleh minat kat laki kau. haha

kenapa aku rasa kau yg diluar sama je dengan yang komen2 tu. kih3 :P

laily shafariza labai said...

hahaha.. bley plak cmtu mia!!! ko minat la laki org lain.. =)

komen apa yg sme?? ayu?? HAHAHA